banner

SEO a PPC

SEO versus PPC

Výsledkem SEO i PPC by měly být konverze (objednávky v e-shopu, poptávky od klientů).

Placené výsledky (PPC reklamy) jsou umístěny inzerenty a jsou zobrazovány podle vzorce, který je závislý na tom, kolik peněz je inzerent ochoten za PPC reklamu zaplatit, jak je reklama relevantní vůči hledanému klíčovému slovu a jak jsou kvalitní vstupní stránky (landing pages) webu. Vyhledávač si účtuje poplatek za každé prokliknutí této reklamy.

Návratnost investovaných peněz (ROI, return of investment) je proto jediným relevantním ukazatelem pro vyhodnocování přínosu SEO i PPC.

 

Součinnost SEO a PPC

Výsledky PPC kampaní jsou kvalitním podkladem pro analýzu klíčových slov v SEO.

Data o přirozené návštěvnosti webu z vyhledávačů jsou důležitá pro vytvoření úspěšných PPC kampaní.

Konzultant PPC i konzultant SEO si musí stále vyměňovat data.

 
Nahoru
 
Sdílet na: